25 Сен 2014, Posted by ira in ! Без рубрики, No Comments.

Партнерская статья от Независимого Портала Новостей (151)


«Цикл управління підприємством

   |   

Основні етапи створення системи мотивації»

Заява про відхід цінного фахівця може стати неприємною несподіванкою для працедавця. Компанія ризикує найближчим часом не знайти гідного кандидата на його місце. З іншого боку, той, хто вирішив піти, швидше за все, нелояльний. Чи варто утримувати такого співробітника і чи є шанси його утримати?

В січні один з провідних менеджерів страхової компанії Prime Insurance став обговорювати з колегами можливість зміни роботи. Про це стало відомо керівництву компанії, але минулий досвід підказував, що під час бесіди співробітник, що не ухвалив остаточного рішення про відхід, запевнятиме керівництво в своїй лояльності.
“Ми домовилися з одним з агентств по підбору персоналу, яке під виглядом пропозиції про роботу запросило потенційного перебіжчика на співбесіду, щоб з’ясувати, що його не влаштовує, — розповідає президент Prime Insurance Микита Ісаєв. — Після отримання інформації я запросив співробітника до себе і сам запропонував вирішити всі проблеми, про які він розповів рекрутерам.
Зараз він продовжує працювати в компанії”.

Працедавці стали набагато частішими робити своїм співробітникам стрічні пропозиції з вищою компенсацією і перспективами кар’єрного зростання, говорить партнер рекрутінгового агентства Flex Тетяна Чернозуб. За її словами, в останній рік кількість кандидатів, одержуючих пропозиції, але вирішальних залишитися на нинішньому місці роботи, збільшилася відсотків на 50%.
“Ситуація на ринку праці сприяє кандидатам, тому вони торгуються дуже жорстко, — говорить експерт. — З 10 кандидатів, що добилися пропозиції, двоє-троє в результаті залишаються у нинішнього працедавця”.

Tags:

відхід

,

кандидат

,

компанія

,

працедавець

,

пропозиція

,

робота

,

співробітник

Схожі записи

  • Знову з нуля (21.08.2007)
    … ..». Природно, виникали сумніви: а як довго ця людина пропрацює в моїй компанії, перш ніж зрозуміє, що це — теж «не його»? На даному ж етапі працедавці чудово розуміють, що в більшості випадків рішення про зміну діяльності вимушене. Але, проте, з двох кандидатів завжди виберуть того, який мав ідентичний або суміжний досвід роботи. Адже такого фахівця не …
  • У чому різниця між рекрутінговимі агентствами і агентствами по працевлаштуванню (01.08.2007)
    … І другий спосіб — коли ви вибираєте вакансії і висилаєте резюме вже «адресний». Напевно, найефективніше використовувати і той, і інший спосіб. Існує певний набір якостей, носій яких отримує переваги перед іншими кандидатами. Можна сказати і по-іншому — якщо у вас немає і половини того набору, ваші шанси знайти роботу через рекрутінговоє агентство наближаються …
  • Перевірка рекомендацій (24.03.2009)
    … Як правило, вже при заповненні первинної анкети кандидата просять вказати того, хто міг би його рекомендувати. Яким кандидатам потрібні рекомендації? Хороші рекомендації — дієвий інструмент просування претендентом своєї кандидатури, незалежно від того, про яку позицію йдеться. «Рекомендація може стати додатковим плюсом для співробітника, що претендує на позицію фахівця або менеджера …
  • Про систему мотивації персоналу (10.04.2008)
    … Тому, наша система мотивації ранжирувана не тільки залежно від співробітником посади, а і від інших ключових показників, по яких ми оцінюємо результати роботи конкретного співробітника. Якщо говорити про мотивацію в компанії "Пальміра Рута" відповідно класичному уявленню про мотивацію, то вона розділена на дві частини — мотивація матеріальна і нематеріальна. Матеріальна складова мотиваційної програми …
  • Мотивування талантів (08.12.2007)
    … — Дайте людям знати, на що вони здатні — постановка важких, але реальних цілей мотивує навіть в складних умовах. — Підвищуйте довіру і комунікативність — довіра виникає тоді, коли лідери підвищують вірогідність існування щирості, демонструють гарантії того, що їх дії сумісні з цілями і цінностями бізнесу, і також …

Источник: